Advertisement

מנסור עבאס / לידיעת ×”×— ×› עבאס האינטרס המשותף של ערביי ישראל הוא להחליף את נתניהו / יו״ר רע״מ מנסור עבאס על הפיגוע בתפוח:

מנסור עבאס / לי×"יעת ×"×— ×› ×¢×'אס ×"אינטרס ×"משותף של ער×'×™×™ ישראל ×"וא ל×"חליף את נתני×"ו / יו״ר רע״מ מנסור עבאס על הפיגוע בתפוח:. מנסור יגן עליו ועל כסאו הפוליטי המושחת והרעוע! אלו דברים שיכולים להיות רק בממשל השמאל של לפיד וגנץ בממשלת הימין על מלא מלא של נתניהו סמוטריץ מנסור עבאס ובנט זה לעולם לא היה עובר בשקט עדר. אתמוך במועמד לראשות ממשלה בתמורה לשיפור תנאי האזרחים הערבים והפסקת ההדרה נגדם. מהציונות הדתית נמסר הבוקר (שני), כי אין סיכוי לכניסה לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעמ, אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. מחמוד עבאס הכניס את תנועת פתח למשבר, פיצל והחליש אותה וחיזק את מעמדה של תנועת חמאס, השחיתות והדיקטטורה ברשפ צפויים להימשך.

האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? ור רעמ מנסור עבאס לא שלל אתמול (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית. מהציונות הדתית נמסר הבוקר (שני), כי אין סיכוי לכניסה לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעמ, אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. מנסור עבאס מתפתל ומתפתל בשביל לא להגיד שום דבר חד משמעי. פורסם באתר israelhayom.co.il בתאריך 13:36 | 25/04.

ארץ × ×
ארץ × ×"×"רת ×"קול שיכריע את ×"×'חירות מנסור ×¢×'אס ×'עימות from lookaside.fbsbx.com
(עדיף בנט ראש ממשלה לעם ישראל !!!) שירו טילים מעזה צהל לא יוכל להגיב כי לא תהיה לביבי ממשלה כיוון שחבר שלו מנסור עבאס יפרק אותה !!! יור רעמ, מנסור עבאס, התראיין אתמול לסוכנות הידיעות הטורקית אנאדולו ואמר: סמוטריץ,תאמין לי מנסור שונא את הבדווים בדרום יותר ממך. מנסור עבאס הוא לא האחים המוסלמים. בין מצביעיו נמצאים רבים שכעסו על חברי הרשימה המשותפת אשר התנגדו להסכמי השלום עם מדינות המפרץ. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? מנסור יגן עליו ועל כסאו הפוליטי המושחת והרעוע! היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום:

לא יושבים עם תומכי מחבלים.

יור רעמ מנסור עבאס לא שלל אמש (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית בריאיון בפגוש את העיתונות. אני מסכים עם מנסור עבס. חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח. מנסור עבאס מתפתל ומתפתל בשביל לא להגיד שום דבר חד משמעי. מהציונות הדתית נמסר הבוקר (שני), כי אין סיכוי לכניסה לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעמ, אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית. (עדיף בנט ראש ממשלה לעם ישראל !!!) שירו טילים מעזה צהל לא יוכל להגיב כי לא תהיה לביבי ממשלה כיוון שחבר שלו מנסור עבאס יפרק אותה !!! מחמוד עבאס הכניס את תנועת פתח למשבר, פיצל והחליש אותה וחיזק את מעמדה של תנועת חמאס, השחיתות והדיקטטורה ברשפ צפויים להימשך. עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם. רעם עוברת את אחוז החסימה; לא נמצאו הצעות חוק בהן. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. אתמוך במועמד לראשות ממשלה בתמורה לשיפור תנאי האזרחים הערבים והפסקת ההדרה נגדם. צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה.

אתמוך במועמד לראשות ממשלה בתמורה לשיפור תנאי האזרחים הערבים והפסקת ההדרה נגדם. על פי המדגמים מרוץ צמוד בין. ור רעמ מנסור עבאס לא שלל אתמול (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית. יו״ר רע״מ מנסור עבאס על הפיגוע בתפוח: עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם.

×— ×› מנסור ×¢×'אס עש×
×— ×› מנסור ×¢×'אס עש×" ×™×" אחת עם ×"ליכו×" וזו לא ×'×"כרח ×"פתע×" או ×'×'×™×"×" זמן ישראל from static.zman.co.il
The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak). סמוטריץ,תאמין לי מנסור שונא את הבדווים בדרום יותר ממך. יור רעמ מנסור עבאס לא שלל אמש (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית בריאיון בפגוש את העיתונות. צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for מנסור עבאס. דרישות להתפטרות השר אוחנה וביקורת כלפי השמחים לאיד. לא נמצאו הצעות חוק בהן.

מהציונות הדתית נמסר הבוקר (שני), כי אין סיכוי לכניסה לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעמ, אין ולא יהיה שינוי בעמדת הציונות הדתית לגבי הישענות על תומכי מחבלים ששוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית.

אם מפלגתו באמת הייתה חותרת לשלום הוא לא היה מתבייש בזה, אבל מפלגתו לא חותרת לשלום אלא לרווח פוליטי (וזה בסדר). אני יודע שנעשים מאמצים בכל הכיוונים כדי לקדם הקמת ממשלה, אמר עבאס. אתמוך במועמד לראשות ממשלה בתמורה לשיפור תנאי האזרחים הערבים והפסקת ההדרה נגדם. זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? דרישות להתפטרות השר אוחנה וביקורת כלפי השמחים לאיד. בחודשים האחרונים חודש המשא ומתן עם ההנהגה הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס, ונתניהו אף הזהיר שמדינה דו לאומית תהיה אסון. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה. אלו דברים שיכולים להיות רק בממשל השמאל של לפיד וגנץ בממשלת הימין על מלא מלא של נתניהו סמוטריץ מנסור עבאס ובנט זה לעולם לא היה עובר בשקט עדר. אלא שכמה מהם גם לא ויתרו על הביקורת. יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות. (עדיף בנט ראש ממשלה לעם ישראל !!!) שירו טילים מעזה צהל לא יוכל להגיב כי לא תהיה לביבי ממשלה כיוון שחבר שלו מנסור עבאס יפרק אותה !!!

אם מפלגתו באמת הייתה חותרת לשלום הוא לא היה מתבייש בזה, אבל מפלגתו לא חותרת לשלום אלא לרווח פוליטי (וזה בסדר). אלו דברים שיכולים להיות רק בממשל השמאל של לפיד וגנץ בממשלת הימין על מלא מלא של נתניהו סמוטריץ מנסור עבאס ובנט זה לעולם לא היה עובר בשקט עדר. דרישות להתפטרות השר אוחנה וביקורת כלפי השמחים לאיד. מחמוד עבאס הכניס את תנועת פתח למשבר, פיצל והחליש אותה וחיזק את מעמדה של תנועת חמאס, השחיתות והדיקטטורה ברשפ צפויים להימשך. נראה שאין הצעות חוק להן.

×' לאל איו×' ×
×' לאל איו×' ×"ער×'ים ×'ישראל ×"ר×'×" יותר ישראלים ממ×" שנ×"מ×" לכם זמן ישראל from static.zman.co.il
יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות. סמוטריץ,תאמין לי מנסור שונא את הבדווים בדרום יותר ממך. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for מנסור עבאס. עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם. לא יושבים עם תומכי מחבלים. ניתוח נומרולוגי של השם שלכם משקף את. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. פורסם באתר israelhayom.co.il בתאריך 13:36 | 25/04.

מפלגת הציונות הדתית יוצאת חוצץ בסרטון חדש נגד הקמת ממשלה בתמיכת רעמ ומשווה בין עבאס לערפאת:

אני יודע שנעשים מאמצים בכל הכיוונים כדי לקדם הקמת ממשלה, אמר עבאס. אלו דברים שיכולים להיות רק בממשל השמאל של לפיד וגנץ בממשלת הימין על מלא מלא של נתניהו סמוטריץ מנסור עבאס ובנט זה לעולם לא היה עובר בשקט עדר. חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? על פי המדגמים מרוץ צמוד בין. דרישות להתפטרות השר אוחנה וביקורת כלפי השמחים לאיד. מחמוד עבאס הכניס את תנועת פתח למשבר, פיצל והחליש אותה וחיזק את מעמדה של תנועת חמאס, השחיתות והדיקטטורה ברשפ צפויים להימשך. The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak). אני מסכים עם מנסור עבס. הוא מוכר את העם בישראל תמורת הבטחה גלויה ממנסור, ראש התנועה האיסלמית: יש יתרונות מנסור עבאס/בצלאל סמוטריץ צילום: אם מפלגתו באמת הייתה חותרת לשלום הוא לא היה מתבייש בזה, אבל מפלגתו לא חותרת לשלום אלא לרווח פוליטי (וזה בסדר). יור רעמ מנסור עבאס לא שלל אמש (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית בריאיון בפגוש את העיתונות.

Post a Comment

0 Comments